Een nieuw avontuur... - Reisverslag uit Rijnsburg, Nederland van Gerard & Erica Oever - WaarBenJij.nu Een nieuw avontuur... - Reisverslag uit Rijnsburg, Nederland van Gerard & Erica Oever - WaarBenJij.nu

Een nieuw avontuur...

Door: Eri©a

Blijf op de hoogte en volg Gerard & Erica

15 September 2018 | Nederland, Rijnsburg

Negen jaar geleden begon voor ons een groot avontuur in Azië. Om precies te zijn, landden wij vandaag in Ho Chi Minh (Saigon), Vietnam. De start van onze wereldreis! Acht jaar na dato is onze reislust nog steeds niet afgenomen en gaan wij opnieuw op backpack avontuur. Dit keer geen langdurige, spectaculaire reis rond de wereld, maar 3 weken eilandhoppen door Thailand, samen met onze kleine meid Lauren en oma Gerda. Voor ons heel speciaal om voor het eerst met ons gezin + oma Gerda naar Zuid Oost Azië af te reizen!

Op 11 november vertrekken wij naar Bangkok en vliegen we rechtstreeks door naar Koh Samui. Op onze bucketlist staan nog twee (eerder bezochte) eilanden: Koh Phangan en Koh Tao. Deze reis zal in het teken staan van ontspanning (yoga, massages), de onderwaterwereld (duiken, snorkelen), lekker eten (Thaise keuken️) en cultuur snuiven (Half Moon, Loy Krathong).

Het zal heel bijzonder zijn om weer op dezelfde plekken te komen als 8 jaar geleden. Zal het nog steeds hetzelfde zijn? En hoe zullen we alles nu gaan beleven? Zal het heel anders zijn met een kindje van bijna 2? Ook gaan we op zoek naar nieuwe bestemmingen. We hebben er in ieder geval heel veel zin in en we gaan vooral nieuwe herinneringen maken! Voor Lauren en oma Gerda wordt het een extra speciale belevenis, want dit wordt hun eerste ontmoeting met Zuid Oost Azië.

Lees over 2 maanden ons eerste reisverslag vanuit Thailand. Volg je ons weer?

Liefs GeerenEer

• 15 September 2018 - 18:35

Flor:

Leuk! Ik ben zeer benieuwd.

• 15 September 2018 - 21:10

Marianne:

Super leuk Eer en Geer!

• 17 September 2018 - 13:06

Marielle:

Heerlijk, weer lekker het avontuur tegemoet! Leuk om jullie te volgen! x

• 07 November 2018 - 08:35

Claire En Gerrit:

Beetje late reactie, maar wel gemeend. We willen jullie nog wel heel veel plezier wensen.
    Hele onderneming met jullie kleine meissie. Erg leuk dat Gerda meegaat.
    Geniet ervan en kom gezond weer terug! Liefs van ons

• 09 November 2018 - 15:49

Herma: