Het land van de lach - reisverslag uit Thailand - Reisverslag uit Lamai Beach, Thailand van Gerard & Erica Oever - WaarBenJij.nu Het land van de lach - reisverslag uit Thailand - Reisverslag uit Lamai Beach, Thailand van Gerard & Erica Oever - WaarBenJij.nu

Het land van de lach - reisverslag uit Thailand

Door: Erica

Blijf op de hoogte en volg Gerard & Erica

13 November 2018 | Thailand, Lamai Beach

Afgelopen zondag was het zover, onze reis naar Thailand kon beginnen! Oma mee, Lauren mee en backpacks mee. We hadden nog een paar kleine tegenvallers, de vlucht was 2 uur vertraagd en er was een fout gemaakt in onze tickets, maar dat mocht de vakantievreugde niet drukken. De vlucht naar Bangkok 'vloog' voorbij. Lauren was zo enthousiast dat ze als laatste van alle passagiers in slaap viel.... uiteindelijk toch nog 4 uurtjes geslapen op het matrasje op de grond en om 11:30 lokale tijd kwamen we aan. We hadden 3,5 uur overstaptijd en dat was ruim voldoende. Snel door de douane, bagage ophalen en inchecken voor de volgende binnenlandse vlucht. Na een lekker bakkie en lunch konden we opstappen en was het nog 1 uurtje vliegen naar onze bestemming: Koh Samui. Daar arriveerden we om 17:00 en zijn we meteen het zwembad ingedoken. De zon was net onder en onder de sterrenhemel gonoten we van ons eerste Chang biertje. Wat een heerlijk begin van de reis! De eerste avond zijn we lekker op tijd gaan slapen en nu is onze eerste dag op het eiland begonnen! Ik moet zeggen dat de vermoeidheid heel erg meevalt, we zitten al gelijk in het Thaise ritme. Na het ontbijt hebben we een duik in de zee genomen en even op het strand gezeten. Het is hier heerlijk rustig en het weer is tropisch. Het is nu 30°C en licht bewolkt. We zitten wel midden in het regenseizoen, dus af en toe komt er een korte 'shower' uit de hemel, maar dat is heerlijk verkoelend. We springen nu nog lekker even het zwembad in en dan vertrekken we morgen naar het volgende eiland, Koh Phangan. Tot nu toe hebben we het super naar ons zin, het eten is fantastisch, de mensen zijn super vriendelijk en de zee is warm, heerlijk!

Ps. Al het beeldmateriaal is te vinden op mijn Instagram account: ericaoever

• 13 November 2018 - 09:52

Anja:

Ziet er allemaal mooi uit.
    Fijn dat het met Lauren ook goed gaat.
    Wens jullie verder een mooie tijd daar.
    Groetjes aan allen en voor Lauren dikke knuffel.

• 13 November 2018 - 15:07

Anneke:

Wat heerlijk om te horen dat het zoooooo goed gaat aan de andere kant van de wereld. Luitjes geniet van jullie vakantie en heerlijk om af en toe wat te lezen, doe Gerda Geer en Laura de groetjes en tot horens

• 13 November 2018 - 18:21

Marianne:

Goed dat jullie de overstap hebben gehaald;-) klinkt heerlijk allemaal!

• 13 November 2018 - 19:01

Dick:

Het lukt aardig om jaloezie op te wekken:-). Mooi dat jullie zo genieten! Weer een hele belevenis om daar te zijn. Klinkt allemaal heel goed en dan moet ik de beelden nog bekijken......

• 14 November 2018 - 06:32

Lennard:

Super om te horen dat het allemaal zo voorspoedig is gelopen en zo knap van onze kleine Lauren
    Lekker genieten toppers!
    We kijken uit naar jullie volgende verslag

• 30 November 2018 - 14:21

Roos:

Ik ben blij dat ik voor jullie reis Instagram heb aangemaakt.

Ik zie elke dag verschillende leuke foto’s van jullie voorbij komen.
    Wat fijn om jullie zo te zien genieten.

Een reis om jaloers op te zijn!

Have fun! Geer, let je goed op je twee knappe blonde dames? Die zullen wel veel aandacht krijgen.